Prywatnie, cichcem, do szuflady. Dla koneserów, na cudzą ścianę, pro publico bono. Bo ręka puszczona samopas się narowi. Bo nulla dies sine linea.

2014-11-13

Wizyta hipstera u fryzjera

U fryzjera były nawet Erynie [klik], teraz czas na wizytę męską. Hipster jak wiadomo musi być podgolony po bokach. A wypadki chodzą po salonach. I po płatach. Chyba że to moda taka lub fryzjer figla spłatał.
Teraz podejście naukowe. Uszkodzenie płata skroniowego odpowiada min za zaburzenia wrażeń dźwiękowych i słuchu muzycznego oraz zachowań seksualnych. Czeka zatem hipstera prawdopodobnie zwrot ku elektro-punkowi oraz  uczestnictwo w paradzie. Zwłaszcza, że golenie przebiegło po bandzie, aż do szczeliny. Bo płat skroniowy od czołowego oddziela szczelina Sylwiusza. Człowiek się uczy całe życie - gdyby mnie kto wcześniej pytał to szczelinę Sylwiusza to umiejscowiłabym gdzie indziej ;).

2 komentarze:

  1. o, to ja bym paru wiecej wyslala do tego fryzjera, przynajmniej nabraliby jakichs cech osobniczych moze... bo szczerze mówiac, to ja ich czesto nie rozrózniam (chociaz tak bardzo chca sie wyrózniac, coz, taki maly przewrotny paradoksik) np. dwóch braci mieszkajacych pietro nizej u mnie. Juz 5 czy 6 lat, a ja ani hu-hu, nigdy nie wiem który jest który.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie bliźniacy? I czy na pewno to bracia? Tyle lat razem mieszkać...hm ;)

      Usuń

Proszę sobie folgować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...